DE INTEGRATIESPECIALISTEN VAN ENABLE-U

ENABLE-U

Het is een steeds groter probleem in veel organisaties: hoe houd je grip op de steeds complexere informatiestromen? Dé integratiespecialist Enable-U helpt organisaties om hun digitale informatiestromen transparant, veilig en beheersbaar te maken. Hierbij zet het in Amsterdam gevestigde IT-bedrijf zogeheten ‘Enablers’ in; IT-professionals die thuis zijn in software én in communicatie. Kortom, types die complexe integratievraagstukken kunnen oplossen en dat ook nog helder kunnen uitleggen aan klanten. Een gat in de markt dus. Daarmee heeft Enable-U alles in huis om haar portfolio en marktaandeel fors uit te breiden. Eén cruciaal vraagstuk restte nog: waar vind je die Enablers?

Enable-U
'Er zijn nauwelijks mensen met de specialisatie die wij zoeken'

Als je kijkt naar het totaalaanbod van IT-dienstverleners, zitten wij als ‘Enablers’ in een bijzondere niche. Enerzijds is dat onze kracht, anderzijds leverde het een drempel op voor onze groeiambities. Op de arbeidsmarkt zijn nauwelijks mensen met precies de specialisatie die wij zoeken. YoungCapital kwam met een oplossing waar we zelf nooit aan gedacht zouden hebben: zoek slimme jonge mensen met de juiste capaciteiten, en leid ze zelf op!
Samen met ons ontwikkelde YoungCapital een speciaal traineeship: de Enable University. Na een traject van zes weken hebben we er inmiddels drie nieuwe Enablers bij. Het is echt inspirerend hoe YoungCapital meedenkt bij het realiseren van onze ambities.

Frank Arts – Directeur Enable-U
Ralph

MEDEWERKER:

Ralph Depondt, Support Engineer

LEEFTIJD:

24 jaar

ACHTERGROND:

Economie & Informatica MA

GROTE KRACHT:

Vindingrijkheid

“ Het leuke aan werken bij Enable-U is dat je iedere dag te maken krijgt met nieuwe klanten en nieuwe vraagstukken. Ik krijg een kick van de uitdaging om telkens weer met slimme, creatieve oplossingen te komen. ”

Rajiv

MEDEWERKER:

Rajiv Lachmansingh, Support Engineer

LEEFTIJD:

26 jaar

ACHTERGROND:

Business & Information Management MA

GROTE KRACHT:

Klantgerichtheid

“ Al op m’n zestiende leerde ik bij de klantenservice van een telecomprovider hoe je een vertrouwensband met de klant opbouwt. Het is eigenlijk heel simpel: wees transparant en houd de klant continu op de hoogte van de stappen die je neemt om zijn probleem op te lossen. ”

Wilt u net als Enable-U groeien met de talenten van YoungCapital?
Wij bespreken graag de mogelijkheden met u.

*
*
*