Winnaar Beste Social Award 2017 categorie ‘webcare’ werkt via YoungCapital.
Toeval? Zeker niet!

Wij hebben de grootste jongerendatabase van Nederland, met ruim 5 miljoen jonge talenten, die 24 uur per dag connected zijn. Wij vinden de digital natives die passen bij uw organisatie. En snel ook.

Klantcontact

Klanten zoeken steeds vaker contact via online kanalen zoals chat, Facebook, Twitter en WhatsApp. Webcare is hiermee van essentieel belang voor iedere organisatie. Webcare biedt veel kansen, maar brengt ook risico’s met zich mee. Een opmerkelijke klantervaring – zowel positief als negatief – kan veel online aandacht trekken. Zo wordt de klantenservice ineens een belangrijk en niet te onderschatten onderdeel van marketing.

Klantcontact

Webcaremedewerkers

Webcaremedewerkers hebben andere skills dan de telefonische klantenservice. Denk aan vlekkeloze beheersing van het Nederlands in woord én geschrift. Humor. Creativiteit. Inlevingsvermogen. Maar ook snel kunnen schakelen tussen meerdere kanalen is belangrijk. Wij weten waar we op moeten letten en maken graag de perfecte match tussen uw organisatie en het beste webcaretalent.

Webcaremedewerkers

YoungCapital. Webcaretalent.

De YoungCapital-database bevat op dit moment meer dan 5 miljoen jonge talenten, onder wie studenten en starters. Zij zijn opgegroeid met internet. 24/7 connectivity is voor hen vanzelfsprekend. Net als voor ons. Daarom zijn YoungCapital en webcaretalent zo’n goede en logische combinatie. Niet voor niets werken drie van de zeven genomineerden voor de Beste Social Award in de categorie ‘webcare’ via YoungCapital.

YoungCapital. Webcaretalent.

Hoe selecteren wij webcaretalent?

Wij weten waar we op moeten letten bij de selectie van webcaretalent. We testen onze kandidaten, door ze via chat direct te laten reageren op echte klantcases. Zo checken we hun taalvaardigheid, inlevingsvermogen, snelheid en creativiteit. Daarnaast kijken we of de persoonlijkheid van de kandidaat bij uw organisatie past. Natuurlijk doorlopen onze kandidaten ook een taaltest, een typetest en een competentiescan, specifiek gericht op webcare.

Hoe selecteren wij webcaretalent

Webcaretraining

Al onze kandidaten volgen, voordat ze bij u beginnen, de online YoungCapital webcaretraining. Zo zijn ze op hun eerste werkdag al goed voorbereid op het contact met uw klanten. Ze kennen de do’s en don’ts en begrijpen dat verschillende klanten vragen om verschillende benaderingen.

Webcaretraining

Planningsassistent

Wilt u niet alleen de werving, maar ook de planning van de webcare-afdeling uitbesteden? Geen punt, ook dat pakken wij graag op met onze eigen planningssoftware. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij komen graag vrijblijvend bij u langs om met u mee te denken.

Planningsassistent

Heeft u een uitdaging op personeelsgebied in uw callcenter? Wij komen graag vrijblijvend bij u langs om met u mee te denken. U gaat energie van ons krijgen!


Stel hier uw vraag
*
*
*

Deze klanten kiezen ook voor YoungCapital

ABN Amro
Ahold Delhaize
Bol.com
Ditzo
KPN
Vodafone Ziggo