KAMPIOEN IN SNELWEGRECLAME
INTERBEST
Met bijna honderd reclamemasten bij de drukste verkeersknooppunten is Interbest Snelwegreclame onbetwist Nederlands marktleider. Achter dit succes schuilt een ogenschijnlijk simpele strategie: focus op één ding, en word daar de beste in. Interbest besteedt waar mogelijk activiteiten uit, om zich volledig te kunnen richten op de core business: het creëren en uitbouwen van relaties met het groeiend aantal klanten. Dit gebeurt binnen een klein, hecht team van energieke saleskampioenen, gevestigd in het Olympisch Stadion in Amsterdam en in Breda. Dat maakte de zoektocht naar het nieuwe teamlid een flinke uitdaging: hoe vind je mensen die precies matchen met de bedrijfscultuur?
‘Het gaat erom dat je de juiste spirit hebt’ Vanwege de groei van onze business moesten we op zoek naar nieuwe mensen die belichamen waar Interbest voor staat: energieke, slimme mensen, die anderen kunnen overtuigen en gretig zijn om te leren en te groeien. Je achtergrond of opleiding maakt niet zoveel uit, het gaat erom dat je de juiste spirit hebt. We hebben eerst nog zelf geadverteerd, maar van de kandidaten die daarop afkwamen werden we niet echt enthousiast. Toen we met YoungCapital in gesprek gingen, voelden meteen een klik. Hun accountmanagers hadden bij wijze van spreken bij ons bedrijf kunnen werken. Alles aan YoungCapital straalt energie uit; de mensen, hun aanpak, de kandidaten die ze uit hun database tevoorschijn toveren. Binnen twee weken na het intakegesprek hadden we via werving en selectie twee professionals in huis die perfect in ons team passen.
MEDEWERKER: |
Sara van den Berg, Accountmanager |
LEEFTIJD: |
29 jaar |
ACHTERGROND: | Hospitality management |
GROTE KRACHT: |
Social skills |
|